Kim jesteśmy

Nurture the World to firma z misją społeczną. Nurture ma na celu dożywianie dzieci w szkołach. Działamy w Polsce, USA i Brazylii.

Nurture sprzedaje wysokiej jakości produkty i przeznacza częściowy dochód ze sprzedaży produktów z misją” na dożywianie dzieci w szkołach. Kupując konkretny produkt Nurture “z misją” wskazujesz na grupę dzieci, którym chcesz pomóc oraz decydujesz, którą organizację chcesz z nami wspierać.
Dodatkowo, Nurture the World produkuje na rynkach lokalnych, wspiera lokalne biznesy, daje miejsca pracy, oraz wspomaga miejscowe organizacje charytatywne. Co więcej, Nurture działa na zasadach fair trade, czyli w oparciu o dialog, przejrzystość i szacunek względem naszych pracowników, partnerów i społeczności lokalnych.
Dzięki Twojemu wsparciu zmieniamy przyszłość dzieci na lepszą!!!
Razem możemy zrobić dużo dobrego!

Jak pomagamy?

Pożywienie jest jedną z najbardziej podstawowych potrzeb człowieka. Człowiek musi jeść aby mógł prawidłowo funkcjonować, rozwijać się, myśleć i pracować. Dając dziecku posiłek, inwestujesz w jego zdrowie. Dostęp do pełnowartościowego pożywienia, zmniejsza ryzyko chorób u dzieci.

Finansując ciepły posiłek dla dziecka w szkole, inwestujesz w jego edukację. Pełnowartościowy posiłek w ciągu dnia, daje mu energię i odżywia jego umysł. Odżywione dziecko nie ma problemu z koncentracją i łatwiej przyswaja wiedzę. Dając ciepły posiłek w szkole, inwestujesz w przyszłość dziecka, swoją własną i swojego kraju. Nic tak nie cieszy jak zdrowe i wykształcone społeczeństwo.

Wspieramy nasz kraj i ludzi. Nurture wytwarza część swoich produktów w Polsce, w taki sposób wspiera polską gospodarkę, oraz przyczynia się do zredukowania bezrobocia. Jednocześnie promuje lokalne produkty i usługi, wspiera polskie organizacje charytatywne oraz dożywia dzieci w polskich szkołach. Nurture wspiera takze młode mamy zapraszając je do współpracy. Mamy, odkrywając uroki macierzyństwa, mogą realizować swoje plany i zawodowe marzenia w zaciuszu domowego ogniska zarazem przebywając ze swoimi pociechami.

Kogo wspieramy?

Specjalne kampanie:

Raz do roku wybieramy i wspieramy organizację, która służy dzieciom na innym polu niż dożywianie.

To organizacja charytatywna, która wspiera żywnością najbardziej potrzebujących.
Więcej informacji o naszej kampanii “Drużyna_Smakoszy” na stronie:
http://bankizywnosci.pl/pl/projekty/druzyna-smakoszy.html

Najstarsza polska organizacja humanitarna, która zajmuje się także dożywianiem dzieci w szkołach.
Więcej informacji o naszej kampanii na stronie:
http://www.pck.pl/pages,368.html

Fundacja Polsat – organizacja charytatywna, która ma na celu udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym, chorym dzieciom i ich rodzicom.
Więcej informacji o naszej kampanii na stronach:
http://www.fundacjapolsat.pl/nasze-akcje/index.html#nurture-for-fundacja-polsat
http://www.polsatnews.pl/wideo-program/wystarczy-chciec-operacje-rozszczepu-kregoslupa_6394542

Fundacja Dobra Fabryka to druga, po Fundacji Kasisi, instytucja założona przez Szymona Hołownię.
Więcej informacji o naszej kampanii na stronie:
http://www.dobrafabryka.pl/co-juz-zrobilismy/kongo-osrodek-dozywiania/heart-2-heart-wspolna-akcja-nurture-the-world-i-dobrej-fabryki

Nasza historia

Pierwsza torba Nurture the World „Share the Love with Children”, z logo ONZ, została zaprojektowana przez Monikę Jabłońską na potrzeby współpracy pomiędzy Nurture the World i ONZ Światowym Programem Żywnościowym.
Projekt Nurture the World został oficjalne ogłoszony podczas Szczytu Ziemi (UN Conference on Sustainable Development, Rio + 20) w Rio de Janeiro, Brazylia.
Pomysłodawczynią i założycielką Nurture the World jest Monika Jabłońska.